Hoe krijg ik een persoonlijke trainer?

Personal trainer Rotterdam

Sommige mensen hebben het te druk om aan groepssessies deel te nemen, door tijdgebrek of omdat ze het gewoon niet leuk vinden. Dit is geen reden genoeg om u ervan te weerhouden in vorm te komen, het is tijd om een verandering te maken. Iedereen moet ook plezier hebben en naar een sportschool gaan is een van de beste manieren om dat te doen. Als je jezelf inplant, zoek dan een alternatieve manier om te sporten. Zwemmen, skipping en andere niet op de sportschool gebaseerde activiteiten zullen bijdragen aan uw motivator en de algehele stress op uw lichaam verminderen. Het gebrek aan een constante trainingspartner is het ergste voor de meeste mensen, dus zoek iemand om je te motiveren om te sporten of zoek een buddy die je gemotiveerd krijgt. Als je niemand kunt vinden om mee te sporten, neem dan een trainer en maak het leuk door samen een oefening te doen. Zodra u naar de sportschool gaat, zal een personal trainer er niet alleen zijn om u door de oefeningen te loodsen en u motiverende praatjes te geven aan het begin en het einde van de sessie. Een personal trainer is er om uw leven voor altijd te veranderen. Er zijn tegenwoordig veel hulpmiddelen die u helpen een nieuwe gewoonte van regelmatige lichaamsbeweging te maken, zoals een logboek waarop u kunt terugblikken, een stappenteller, een hartslagmeter, een weegschaal en nog veel meer.

U krijgt uw eigen motivator. Dit helpt u om een permanente oefengewoonte te behouden. Maak er een gewoonte van een stappenteller aan te schaffen en uw stappen bij te houden; het zal een kleinere kracht in uw leven zijn dan een koelkast, maar u zult het verschil merken. In het begin merk je misschien niet eens de kleine dingen als je traint in de sportschool, maar al snel zul je er 5, 10 of zelfs 20 pond afvallen, allemaal omdat je een consequente gewoonte hebt volgehouden. Eén of meerdere keren per week, ga je gewoon een cardio workout doen. Vergeet niet om elke sessie bij te houden, het is altijd een volledige en totale workout. Probeer ‘s morgens vroeg te trainen als je nog energie hebt, dan eindig je de sessie niet met zo’n, nou ja, dipje.

Hier is een andere methode die een beetje meer geavanceerd is. Je denkt misschien dat dit te veel werk is om te doen, maar dat is niet de reden dat je aan bodybuilding wilt gaan doen. De reden dat je de oefeningen wilt volhouden is omdat je het leuk vindt en je wilt niet zomaar stoppen met trainen, je wilt blijven doorgaan. Op sommige dagen, echter, heb je gewoon geen zin om te gaan; dan doe je alleen wat push-ups en sit-ups. U houdt uw hartslag hoog en duwt uw lichaam in een hogere versnelling. Na een korte periode zal dit meer spiergroei teweegbrengen. Je zult misschien niet eens in staat zijn om te praten. Uiteindelijk kom je op het punt dat je kunt lachen terwijl je je favoriete ster imiteert. Dit zal leiden tot gewichtstoename, wat goed is omdat je fit en slank wilt zijn. Eigenlijk zou elke verandering waar je deel van uit wilt maken moeten beginnen met bewegen. Iedereen kan in de stoel gaan zitten en die bal energie beantwoorden en een verhaaltje vertellen, maar dat zal voor jou persoonlijk niet veel uithalen. cue: je inzet voor bodybuilding.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.